reklam
Moris Ravelin qısa tərcümeyi-halı və bəstəkar haqqında bir çox maraqlı faktları səhifəmizdə oxuyun. Moris Ravelin qısa tərcümeyi-halı və bəstəkar haqqında bir çox maraqlı faktları səhifəmizdə oxuyun. https://mail.loading.az/uploads/posts/2022-05/1651421635_246.jpg
amon

amon Müxtəlif 1-05-2022, 20:17

Moris Ravelin qısa tərcümeyi-halı və bəstəkar haqqında bir çox maraqlı faktları səhifəmizdə oxuyun.

Moris Ravelin qısa tərcümeyi-halı  və bəstəkar haqqında bir çox maraqlı faktları səhifəmizdə oxuyun.
Qəribədir, amma rəssam və ya yazıçılardan fərqli olaraq, fransız bəstəkarlarının dünya sənətinə verdiyi töhfə çox təvazökar oldu. Buna baxmayaraq, onlardan birinin nadir istedadı 20-ci əsrin simvoluna çevrildi və yeni dövrün bir çox musiqiçilərinin yaradıcılıq inkişafına təkan verdi. Bu böyük klassik musiqi islahatçısının adı Maurice Raveldir. İmpressionizmin nümayəndəsi, Avropa musiqisini xeyli zənginləşdirən və gələcək bəstəkarlar nəslinə təsir göstərən istedadlı bəstəkar onun yaradıcılığı dünya musiqi mədəniyyəti xəzinəsinə əvəzsiz töhfələr verib.

Moris Ravelin qısa tərcümeyi-halı və bəstəkar haqqında bir çox maraqlı faktları səhifəmizdə oxuyun.

Moris Ravel 1875-ci il martın 7-də Atlantik okeanı sahilindəki kiçik Cibure şəhərində anadan olub. Atası isveçrəli, anası qədim zamanlardan bu bölgədə - Fransanın İspaniya ilə cənub-qərb sərhədində yaşayan Bask xalqına mənsub idi. Maurice möcüzəvi şəkildə hər iki valideynin mədəniyyətinin xüsusiyyətlərini mənimsədi. Atam dəmir yolu mühəndisi işləyirdi, lakin evdə o, musiqiçi idi, təkcə texniki bilikləri deyil, həm də fleyta və truba çalmağı mükəmməl bilirdi. Anasının sayəsində oğlan Bask folklorunun melodiyaları arasında böyüdü, əks-sədası sonradan bir çox əsərində eşidilən idi.

Bununla belə, Ravel özü yəqin ki, özünü siburiyalıdan daha çox parisli hesab edirdi - axırda onun bir neçə aylıq olanda ailəsi paytaxta köçüb. Yeddi yaşından uşaq musiqi təhsili alır və 14 yaşında Paris Konservatoriyasına daxil olur. Ravelin tərcümeyi-halına görə, 6 ildən sonra onun fortepiano məzunu olur. Bəstəkar diplomu almaq istəyi uzun illər dramatik hadisələrlə nəticələndi. 1895-ci ildə konservatoriyadan qovulmuş, iki ildən sonra işə bərpa edilmişdir. İstedadlı bir tələbəni məşhur bəstəkar Qabriel Fore qanadı altına alır və onun təsiri altında Ravelin istedadı üzə çıxmağa başlayır. Digər məşhur bəstəkar André Gedalge, Maris kontrpuanda fərdi dərslər verir. Bununla belə, Maurisin özünəməxsus musiqi üslubu və mühakimə müstəqilliyi konservatoriyada başa düşülmür. onun direktoru Teodor Dyuba da daxil olmaqla. Və 1900-cü ildə Ravel yenidən Faurenin dərslərində könüllü olaraq iştirak etmək hüququnu saxlayaraq alma materindən qovulur.

1901-1905-ci illərdə Ravel dörd dəfə nüfuzlu Roma Mükafatının təqaüdçüsü olmağa cəhd etdi, mükafat alanları dövlət hesabına iki il müddətinə İtaliya paytaxtına təcrübə keçməyə göndərildi. Ancaq Ravelin əsərləri indi demək olar ki, naməlum olan başqalarının kölgəsində üç dəfə qaldısa, sonuncu dəfə rəsmi bəhanə gətirərək onun namizədliyini belə nəzərdən keçirmədilər. Fransanın rəsmi musiqi dairələrinin sürətlə populyarlıq qazanan bəstəkarın “antimusikal” əsərinə reaksiyası belə olub. Mətbuatda Ravelə qarşı mühafizəkar özbaşınalığa qarşı kampaniya yüksəldi və Roma Mükafatı rəhbərliyinin qəbul etdiyi qərar Dübuaya rejissor kürsüsü bahasına başa gəldi. Daha 15 il keçəcək, Ravelə Fəxri Legion ordeninə üzvlük təklif ediləcək

Birinci Dünya Müharibəsinin əvvəlində Ravel ən məşhur fransız bəstəkarlarından biridir, əsərləri uğurludur, onun adı C.Debüssinin adı ilə yanaşı , yeni əsrin mütərəqqi yaradıcılığının simvoluna çevrilir. Müharibənin başlaması xəbəri onu şoka salsa da, incə bədən quruluşuna görə tibbi arayış alsa da, əsgərliyə getməyi özünə borc bilirdi. Üç ildən artıqdır ki, 20-ci əsrin ən görkəmli istedadlarından biri müxtəlif alaylarda yük maşını sürücüsü kimi xidmət etmişdir. 1918-ci ildəki sağlamlıq vəziyyəti onu qoşunları tərk etməyə məcbur etdi - bir neçə ildən sonra bağırsaq əməliyyatından, ayaqlarının donmasından və sevimli anasının ölümündən sağ çıxa bildi.

S.P ilə müharibədən sonrakı əməkdaşlıq. Diaghilev və ABŞ-dakı konsertlər bəstəkarın maliyyə vəziyyətini əhəmiyyətli dərəcədə yaxşılaşdırdı, ona Paris yaxınlığındakı Montfort-l'amory şəhərində yeni alınmış bir evdə qıcıqlandırıcı diqqətdən gizlənməyə imkan verdi. 1933-cü ildə avtomobil qəzasına düşən Ravel kəllə-beyin travması aldı. Ağır nevroloji xəstəlik onun işini davam etdirməsinə mane olub. Ömrünün son dörd ilində bəstəkar bir sətir belə yazmayıb. 28 dekabr 1937-ci ildə beyin əməliyyatından sonra vəfat etdi.

Maurice Ravel haqqında maraqlı faktlar

Ravelin tərcümeyi-halında deyilir ki, əslində bəstəkar pianoda ifa etməyi çox da sevmirdi. Onun dostu, dövrünün ən görkəmli pianoçularından biri olan Rikardo Vinyes Morisin musiqini pianodan daha çox sevdiyini gördü.

Ravelin sevimli bəstəkarı Motsart idi .

1895-ci ildə Fransanın paytaxtında keçirilən Ümumdünya Sərgisi zamanı bəstəkar rus musiqisindən ibarət konsertdə iştirak etmiş və onun dirijoru N.A. -nın əməyini yüksək qiymətləndirmişdir. Rimski-Korsakov .

Ravel premyera mövsümündə K.Debüssinin "Pellias və Melisanda" tamaşasının 29 tamaşasının hamısında iştirak edib.
Yarandığı ilk 24 il ərzində Parisdə “İspan saatı” cəmi 6 dəfə nümayiş etdirilib.

Moris Ravel şəxsi həyatı tam sirr olaraq qalan azsaylı məşhurlardan biridir. Onun övladı olmayıb, heç vaxt evlənməyib, tarixdə şəriklərinin, məşuqələrinin adlarından əsər-əlamət qalmayıb.

1913-cü ildə Parisdə Musorqskinin "Xovanşçina" operasının quruluşuna görə S.P. Diaghilev M. Ravel və İ.F. Stravinski onun yeni orkestri.

" Bolero " nun tamaşası 17 dəqiqə davam edir.

2010-cu ildən Mariinski Teatrında “İspan saatı” rus dilində nümayiş etdirilir.

Yaradıcılıq Ravel

Pianoçu Ravelin bəstələrinin çoxunu bu alət üçün yazması təəccüblü deyil. Onun demək olar ki, onlarla orkestr əsəri, iki operası, üç baleti və bir neçə solo simli əsəri var. Maurice Ravelin sağ qalan ilk yazısı 1888-ci ilə, sonuncusu isə xəstəliyin başlanğıcı olan 1933-cü ilə aiddir. Eyni zamanda onun opuslarının sayı 85 -dir, yəni bəstəkarın qələmindən ildə orta hesabla iki əsər çıxmır. Yəqin ki, onun ilhamı özünə qarşı tələbkar olduğu qədər də seçici olub. Hər bir iş diqqətlə düşünülmüş və təfərrüatı ilə mükəmməlliyə çatdırılmışdır - belə mükəmməllik kompozisiyaların belə orta siyahısını izah edir.

1895-ci ildə Ravel ilk əsəri olan Qədim Minuet nəşr etdi . Eyni zamanda o, ispan mövzularında yazmağa başladı - birincisi R.Vines ilə birlikdə ifa üçün yazılmış iki piano üçün " Habanera " idi. Faure ilə aparılan tədqiqatlar sayəsində gənc bəstəkarın üslubu daha dərin və yetkinləşir. 1898-ci ildə o, ilk orkestr əsəri olan Şehrazadə uvertürasını yazdı və bir il sonra Fransa Milli Musiqi Cəmiyyətindəki konsertdə dirijor kimi debüt etdi.

Ravel sırf avanqard və ya musiqili “xuliqan” deyildi, onun əsərlərinin əksəriyyəti klassik kanonlara uyğun yaradılmışdı. Ancaq ikinci dəfə konservatoriyadan qovulduqdan sonra o, musiqiçilər, şairlər və rəssamlar da daxil olmaqla, özlərini həmfikir bir qrup şəxs adlandırdıqları kimi, "Apaçi" və ya "Xuliqanlar"ın həmtəsisçisi oldu. Raveldən başqa, onun tərkibinə İ.Stravinski , M.de Falla və R.Vines daxil idi. Ravel beş hissəli "Reflections" sonatasını "Apaçi" nin beş üzvünə həsr etdi , 1906-cı ildə premyerada ikinci hissəsi "Kədərli quşlar"ın həsr olunduğu R.Vines tərəfindən ifa edildi.

Bəstəkarın orijinal əsərlərindən biri 1906-cı ildə C.Renardın heyvanlar haqqında satirik şeirlərinə yazdığı " Təbiət hekayələri " səs və fortepiano üçün mahnılar silsiləsi idi. Günahsız iş dərhal qalmaqala çevrildi - qəzet tənqidçiləri ona C.Debüssinin əsərlərindən birinin plagiatlığında ittihamlar irəli sürdülər. Bəstəkar, premyerada böyük uğur qazanan və tez bir zamanda dünyanın ən yaxşı orkestrlərinin repertuarına daxil olan "Habanera"dan "İspan rapsodiyası"nın orkestri üzərində işi başa vuraraq, sarsılmaz qaldı.

Ravelin tərcümeyi-halından öyrənirik ki, 1909-cu ildə onun pianoçu kimi ilk xarici qastrol səfəri baş tutub - Londonda bu konsertlər bəstəkara əla rəylər gətirib və onun beynəlxalq musiqili Olympusdakı mövqeyini möhkəmləndirib. Parisə qayıtdıqdan sonra Ravel bir neçə tələbə yoldaşı ilə birlikdə Müstəqil Musiqi Cəmiyyətini qurdu və məqsədi yeni fransız musiqisini inkişaf etdirmək idi. For bu təşkilatın prezidenti olur. 20 aprel 1910-cu ildə cəmiyyətin himayəsi altında ilk konsert baş tutdu, burada Ravel " Ana Qaz " siklindən parçalar ifa etdi .

1911-ci il mayın 19 -da Parisdə Opera-Komikdə M.Fran- Noenin pyesi əsasında Ravelin " İspan saatı "nın premyerası oldu. Bəstəkar bu hadisəni üç il idi ki, gözləyirdi, çünki 1907-ci ildə Amerika qastrol sifarişi ilə opera teatr rəhbərliyinin zövqünə uyğun deyildi. "İspan saatı" italyan buffa operasının ən yaxşı ənənələrinə əməl etsə də, başqa bir operanın - M.P. Mussorgski. Üstəlik, bəstəkar Musorqskinin müstəqil librettonun olmaması haqqında fikrindən də istifadə edib - operanın mətni tamaşanın müəllif mətnidir. Tamaşaçılar premyeranı soyuqqanlılıqla qarşılasalar da, zaman keçdikcə operaya tələbat daha da artdı.

İlk operanın meydana çıxması hekayəsi Ravelin rus bəstəkarlarının musiqisinə yaxşı bələd olduğuna yeganə sübut deyil. Məhz o, A.P. -nin İkinci Simfoniyasından ilkin mövzu yaratmağı təklif etdi. Borodin . 1908-ci ildə "Qaranlıqdan gələn qaspar" fortepiano sikkəsini yazdı. Yaranmazdan əvvəl pianoçu üçün texniki cəhətdən ən çətin əsər M.A. Balakirev . Lakin Ravel daha mürəkkəb hesab yaratmağı qarşısına məqsəd qoydu və o, buna kifayət qədər nail oldu.

Bəstəkar xüsusilə operada uğur qazana bilmədisə, musiqili teatrın ikinci janrı olan balet ona çoxlu xoş uğur anları gətirdi. Ravel hər üç baletini 1912-ci ildə buraxdı. “ Ana Qaz ” Parisdə və Londonda nümayiş etdirilib, böyük tənqidi rəğbətlə qarşılanıb. Cazibədar " Adelaide və ya çiçəklərin dili " əsas prinsipində fortepiano silsiləsi " Soylu və Sentimental Valslar " idi.", 1908-ci ildə yaradılmışdır. Balerina N.Truxanova bu musiqiyə valeh olmuş və Ravelə onu yenidən işləyib baletə çevirməyi təklif etmişdir. Aprelin 22-də Parisdə premyerası oldu, müəllif dirijor stendinin arxasında dayandı. İndi buna inanmaq çətindir, amma “Adelaide...” bəstəkarın balet səhnəsindəki üçüncü əsərindən qat-qat uğurlu əsərə çevrilib. İyunun 8-də Rusiyanın daha bir yaradıcı komandası, bu dəfə - S.P. Diaghilev, Daphnis və Chloe'yi buraxdı . Tamaşanı M.Fokin səhnələşdirib , əsas partiyaları T.Kasavina və V.Nijinski ifa ediblər.

Birinci Dünya Müharibəsi illərində " Kuperinin məzarı " fortepiano süitası yazılmışdır və bundan sonra musiqi yazmanın onsuz da sakit tempi ildə bir əsərə enmişdir. 1920-ci ildə Ravel dostları ilə birlikdə yeni yazılmış "Vals"ı ifa etdi. Gecədə iştirak edən Diaqilev bəyan etdi ki, bəstəkar şedevr yazıb, amma balet yox. Ravel bununla mübahisə etmədi, lakin o, artıq sahibkarla əməkdaşlığı davam etdirmədi. Və "Vals" orkestr üçün xoreoqrafik poema və bəstəkarın ikinci ən populyar əsəri oldu.

Elə həmin 1920-ci ildə bəstəkar yazıçı Kolettin təklif etdiyi uşaq nağıllarının süjeti əsasında ikinci operasını yaratmağa başlayır. Əsər dərhal operaya çevrilmədi - əvvəlcə balet yazmaq planlaşdırılırdı. 1925-ci ildə " Uşaq və Sehrli " Monte Karlo Opera Evi tərəfindən uğurla səhnəyə qoyuldu. 1926-cı ildə Parisdə ilk dəfə E.Gaysın sözlərinə Madaqaskar mahnıları ifa olundu . Onlar söz və musiqi, qiraət və melodiya, səs və orkestri o qədər üzvi şəkildə birləşdirir ki, onlar haqlı olaraq bəstəkarın ən yaxşı kamera əsərlərinə aiddir.

Yaradıcılıq həyatının sonunda Ravel rəqqasə İda Rubinşteynin sifarişi ilə öz xeyrinə çıxışı üçün " Bolero " yazdı. Məşhur rəqqasənin bacısı Bronislava Nijinska xoreoqraf olub. 22 noyabr 1928-ci ildə bütün böyük simfonik orkestrlərin repertuarına daxil olan, hətta klassik musiqidən uzaq insanlara da tanış olan 20-ci əsrin ən simvolik melodiyalarından birini dünya ilk dəfə eşitdi. Pikkolo klarnet, qoboy d'amore və saksafon kimi nadir alətlər də daxil olmaqla, müxtəlif solo alətlərin ifasında təkrarlanan melodiyalar zəncirindən ibarət olan bu əsər öz konstruksiyasına görə unikaldır.

Fantastik Bolerodan sonra Moris Ravel iki fortepiano konserti yazdı. Ravelin 1932-ci ildə qastrol səfərinə çıxdığı ilk konsert bütün Avropa ictimaiyyəti tərəfindən isti qarşılandı. Sol əl üçün konsert adlanan ikinci əsər 1930-cu ildə müharibədə sağ əlini itirmiş avstriyalı pianoçu Pol Vitgenşteyn üçün yazılmışdır.

Ravelin musiqisi kinoda

“Bolero” Moris Ravelin mirasındakı kinonun əsas cazibəsidir. Yüz yarımdan çox film bu maqnit melodiyasını öz saundtreklərinə daxil edib:

"Gizli agent", 2016
Eddi Qartal, 2016
"Ay işığının sehri", 2014
"Maqnoliya", 1999
"Stalker", 1979
Bununla belə, bəstəkarın digər əsərlərinə diqqət çəkən filmləri qeyd etməmək ədalətsizlik olardı.

Bəstəkarın bəstələri Klod Sautetin "Buz ürəyi" filminin musiqi əsasını təşkil etmişdir. Baş qəhrəman, skripkaçı Kamil, Ravelin musiqisinə dəli olur, onun müşayiəti ilə klassik sevgi üçbucağının incə psixoloji dramı açılır.

Oksford Universitetinin fəxri doktoru, Böyük Britaniya Kral Filarmoniyasının fəxri üzvü, Belçikanın ali dövlət mükafatı - I Leopold ordeni adlarının verilməsi Moris Ravelin dünya mədəniyyəti qarşısındakı xidmətlərinin tanınmasıdır. Və onilliklər öz vətənində işindən imtina etdi. Bu heyrətamiz maestronun ikiüzlü şöhrəti, qonaqpərvər ev sahibi və ürək sirləri heç vaxt açılmayan tənha bir adamın şöhrəti belə idi.

Məlumat Saytda şərhləri oxumaq, şərh yazmaq, xəbər göndərmək üçün QEYDİYYATDAN keçməyiniz lazımdır.

Bəyən Sevgi Gülüş Şok Üzgün Əsəbi
355 373 392 316 303 330

Oxşar xəbərlər Digər trend xəbərləri

Məlumat Saytda şərhləri oxumaq, şərh yazmaq, xəbər göndərmək üçün QEYDİYYATDAN keçməyiniz lazımdır.

Məlumat Sizin rəyə rəy yazmaq 15 gündən sonra mümkündür.